tjugonionde november

snart är det jul, brukar alltid få julstämning så fort snön kommer.. men den är nog gone detta året? vaknade tidigt imorse, gick ut på en långpromenad. riktigt skönt när det var så kallt! :) haha, jag är sjuk i huvudet. efter jobb så ska jag färga mitt hår, älskar när det är nyfärgat. skulle egentligen förlänga mitt korta trista hår men får vänta tills nästa månad. julklapparna går före ;) haha. funderar på om jag ska klippa lugg ikväll? är så jävla sugen på de. let's see :) flyttar till min mamma i några dagar nu, ska bli skönt att komma ut dit. träffa lilla familjen, mys! ska ställa mig i köket nu och hacka sallad, och inte skada mig denna gången! hahaha. är så jävla klumpig. adjökens!

pälsklings lykke!

 

hitta henne liggnades i vasken skrikande "petaaa jag vill baaaaada" :D


puss (v.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0