artonde oktober

kom på en sak precis, vissa är rika, jävligt rika. slänger pengar omkring sig och lever snuskigt. men har dom vänner? vänner som faktiskt tycker om och bryr sig om dom? jag är nog hellre fattig med mycket kärlek än rik och falsk kärlek. jag har världens bästa familj och underbara vänner :) har varit hemma hos mallan innan idag med jennsan. vi bakade kladdkaka, och novisen sjöng man boy för oss. världens sötaste! åkte till jobbet efter de och sen kom matte, emma, kimpan och jennsan hem till mig med massa gott och film. mysigt! vårt jävla gäng alltså, haha skrattar bara jag tänker på oss. alla våra jävla komentarer och saker vi har för oss! hahaha. nu ska jag försöka få igång svt så jag kan titta på i anneli och starke man. sjukt roliga program men sen har jag kanske också rätt torr humor? älskar de. tur man inte är en torrboll, höhö. sov gott darls!
 


jennsan, novisen & mallan. ♥


jennsan och novisen sjunger man boy för allt dom kan! ;p haha.


novisen provsmakade.. lite.. aw världens sötaste! :D

 

 



Kommentarer
JENNIE!

ser ut som mallan ska döda mig med sin killer blick på första bilden ahhaha! MYYYYYS!

2010-10-19 @ 18:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0