fjärde oktober

sitter på jobbet, har stängt restaurangen nu. är så jävla nere och seg, orkar inte skynda mig. och vill inte hem till min lägenhet ikväll så snart kommer philip, semir och jennie och hämtar mig :) film mys. behöver det! trodde jag hade lärt mig, men tydligen inte. tillbaka på ruta ett igen. fan. äh, tiden läker alla sår. allt blir bra tills man gifter sig som mamma brukade säga. fast vill aldrig gifta mig, för då skiljer man sig och allt blir jobbigt. men fan vad positiv jag var idag då? hahaha. är ledig imorgon, hade gärna varit ledig ett år. fast i och för sig så är det skönt att komma till jobb, en rutin i livet, hatar när saker är i obalans. helst ska allting vara som det alltid har varit. älskar impulsiva händelser men ändå.. fan jag vet inte vad jag yrar om. adioooos. blir på bättre humör om någon dag! höhö.


Kommentarer
Marcusoda

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 19:57:52
URL: http://marcusoda.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0