nionde oktober

det blev en mysig kväll igår, var hemma hos malin. busade med nova, drack vin och babblade. jag och malin satt som några idioter och spelade angry bird på hennes iphone. när jag väl kom hem så deckade jag i sängen, var så trött så jag glömde ställa alarm på mobilen. vaknar av mig själv halv tio, en jävla tur eftersom jag börja jobba klockan tio. älskar att jag har fem minuter till jobb! ;p slutar vid tre, ska åka hem till mamma sen och leka med lykke och träffa päronen. blir middag hos pappa sen ikväll, film mys och kolla in brossans nya lägenhet som jag är helt kär i. har försökt övertala honom att vi ska byta, men det gick han inte med på. erbjöd mig då att flytta in hos honom! :D haha. han verkade inte vara lika förtjust i den idén som jag. konstigt nog? ska fortsätta jobba nu :) ha en bästaste lördag. puss.

om ni äääälskar mig så köper ni detta till mig ;)



Kommentarer
mallan

Tro mig, om jag hittar det i butiken, ska jag köpa upp hela lagret :D

2010-10-13 @ 21:32:23
URL: http://malyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0