sjuttonde oktober

tjoho hejs! är på så jävla bra humör idag, känner mig positiv bara. alla ler åt mig. blev extra glad när det kom in en gammal stammis som jag inte sett på jättelänge. tänkt att man kan sakna en kund? en person du inte känner utan som du bara små pratat med och serverat kaffe till. har varit vaken sen sju imorse, hela familjen sov över hos min syster igår efter vårt kalasande. vi bara åt och åt.. fan vad vi åt! hahaha. åkte med mamma sen och hämtade lykke, busunge är hon, men att säga nej till henne är svårt! ;p aw. mamma handlade mat till mig, mitt kylskpå är tomt igen och jag kan inte det där med att handla! haha. jag vet inte vad som händer ikväll, blir nog mest mys på soffan. är städsugen också!? händer fan inte ofta. har redan städat hela lägenheten idag, ska gå igenom allt skit sen också, ut med det gamla och in med det nya. great!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0