tionde oktober

idag är jag på sjukt bra humör! :D wiho. slutar jobba om 45 minuter. ska köra och hämta mallan då, blir att shoppa skor och sen en runda inom ikea. kan aldrig bestämma mig hur jag ska ha det i lägenheten, men efter att jag såg min brors lägenhet igår som är den finaste jag sett på länge så vill jag måla vitt. fint och rent. meeeen, kommer säkert hinna ångra mig igen! hahaha. middagen igår hos pappa och agnetha var mega mysig och sjukt gott. tryckte i mig så mycket musslor så jag kunde knappt röra mig efteråt. tummen upp för mig! kör till malmö senare idag :) ska sova hos min syster. blir massa film och mys & mat.. och lite mer mat. vi är ganska bra på att äta. hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0