tjugofemte oktober

ligger i sängen nu och försöker få igång det jävla svt möget! vill se i anneli innan jag somnar, sjukt roligt program! hahaha. har jobbat hela dagen, sen kom cassi och hämtade mig. körde till willys och handla gottis och hårfärg. orkade inte föna håret nu ikväll så får se resultatet imorgon. blir nog najs! lite mörkare än innan. blond och sånt där kan man vara på sommaren, finns inget snyggare än mörkt hår på vintern. blir jobb imorgon bitti, vuxna lilla jag! & VET NI VAD? tar det från början så ni hänger med. jag har börjat umgås med en av mina gamla bästa vänner igen, så i lördags var vi bjuda på en fest. hon och hennes pojkvän varnade mig att det är inget fint folk där, bönder mest. men sånt tycker jag bara är roligt, då kan man släppa loss och strunta i allt! haha, och föresten så är jag från ekeby så jag kan nog inte se värre (ja, folk där ute på landet ser/beter sig för jävligt). anyway, det jag skulle komma fram till var att där står en liten tjej på 17 år och säger till mig att jag borde ha ångest som är såååå gammal, herregud mitt liv är snart över, vad finns det liksom att göra när man snart fyller 22 år? "visst, du kan komma in på klubbar.. men vad mer?" hahaha, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta? är det så dom ser på oss.. gamla.. jag känner mig jätteung fortfarande. har jag börjat bli en kärring? åh i helevte heller. men om jag ska vara ärlig så minns jag att jag själv så något liknande när jag var yngre, hehe. hade i allafall jätteroligt i lördags, en fest som jag behövde! något jävligt annorlunda, och riktigt härliga människor. tack emelie :) nu ska jag starta en film och dejta min kudde. smek hej.


paint my body'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0