tjugosjun oktober

det regnar ute, riktigt mysigt. tittar på oprah, borde egentligen hoppa in i duschen och göra mig klar till jobbet men jag har ingen ork just nu. mysigare under täcket! haha. halloween snart, har köpt mina prylar, ska bara hitta passande kläder (om nu det går?). måste måla om min lägenhet snart, får panik på mig själv som inte tar tag i det. måste även hämta min soffa, bord, tv-bänk + handla de nya sakerna. ullared nästa vecka, jag och min syster blir helt galna av alla saker. ska köpa massa fina ljus och prylar.

vet ni vad jag har gjort? jag fick ett litet anfall igår och gick in och pierca fler hål i öronen. har velat göra det ett bra tag men har aldrig kommit till skott. men nu sitter dom där dom ska :) efteråt gick jag och beställde tid för min tatuering. problemet nu är att jag har velat ha en länge nu, men bara för att jag beställt tid så får jag panik och börjar vela. den går aldrig bort, tänk så ångrar jag mig? har till december på mig och kommer tänka så det knakar. har även färgat håret mörkare. en liten bit varje dag..

                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0