fjärde september

sitter på jobbet nu och försöker slappna av, det har varit kaos! alla studenter har något för sig på stan idag? haha. skit roliga men det innebär också mer att göra för mig. stänger om ca en timme, ska hem då och packa det sista! för jag åker till cypern imorgon natt, lalala. fy helvete vad jag längtar! äntligen kommer jag utomlands :) fick det riktigt billigt också. måste skriva en pack lista på jobbet nu, för jag glömmer alltid det vikigaste som pengar, tandborste, borste osv haha. måste fixa allt med pengarna också, har inte växlat eller något ännu. tummen upp för mig! ska städa undan nu och försöka bli klar. smekhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0