första september

dagar som denna vill jag ha mer av :) .. mötte upp min mormor efter jobbet, gick och handlade tyger eftersom hon ska hjälpa mig lite hemma. är inte speciellt duktig på det här med att sy, haha. känns som att jag har nya projekt i min lägenhet hela tiden? nu är jag igång med badrumet. ner med det fula badrumskåpet och upp med en stor snygg spegel! gick i stan efter de och myste, hittade allt jag behövde och det var på rea! min plånbok älskade det. fick önska vad jag ville ha till kvällsmiddag, förklarade väldigt bestämt för min mormor då att om man vill imponera på mig så ska man servera mig falukorv i ugn och stuvade makaroner. det är nycklen till mitt hjärta! hahaha. hon skrattade så hon hoppade till. eh, vadå? jag äääälskar det. bättre än pizza. så min söta lilla mormor lagade de till mig. fick med mig en massa kläder som min morbrors fru lämnat till mig, wiho. badade och sen blev mys i soffan med gotte. efter det följde hon mig till bussen. ska börja hänga mer med henne, en smart kvinna! blir nog malmö imorgon, är sugen på det, plus så saknar jag min syster :) ska titta på i love you philip morris' nu. sweet dreams!

 
världens bästa mormor lagar vääärldens bästa mat.


'vill bara lukta liteeeeee, sneeeella.


stuvade makaroner, tummen upp.


skulle bestämt prov smaka och brände hela tungan.


snygg korv.


avskyr att duscha, stressar alltid? tur min mormor kör på badkar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0