tjugofjärde september

hur jag mår idag? - jävligt bra. även om det märks att det är löning idag, folk rusar in i restaurangen. har haft panik ett antal gånger men vissa söta kunder gör mig alltid på bra humör :) älskar de kunderna! varför kan inte alla vara trevliga? ni andra kan hoppa från en taxi bil eller något. blir snart hämtad av cassi, ska färga hennes hår idag. tycker om att exprimentera med andras hår då jag redan gjort allt jag kan med mitt, hehe. måste säga igen att jag är super nöjd med min nya färg, jävligt snyggt. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? ska jobba imorgonbitti så något lungt iaf, även om jag är lite sugen på en utgång ;) måste jag ju erkänna. imorgon blir det restaurang med mina babes, några drinkar också tycker jag. ska kanske börja packa ihop snart så jag hinner, smek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0