första april

nu är det över, nu får jag vänta ett helt år tills jag fyller år igen! lite synd, för jag älskar att fylla år! ;D haha. har haft några mysiga dagar hos babe. i onsdags firade vi mig lite, åkte till mobilia och handla, sen lagade vi egen pizza hemma. haha, vi två i köket samtidigt är kaos, slutar med att vi ligger på golvet och bråkar om vem som la på för mycket ost! hahaha. men blev imponerad av vårt resultat, hans familj också! ;p haha. på kvällen följde jag med på hans match, drog med min lilla kusin också så jag slapp sitta ensam. domarna var efterblivna, men man blir inte förvånad? haha. i torsdags när jag fyllde år så vaknade jag av massa pussar, frukost på sängen och presenter, då trivs jag! haha. mitt hjärta är bäst ibland ♥ mötte upp mamma och mormor på ikea i malmö, äntligen har jag fått det jag önskat till min lägenhet i evigheteeeeer. mamma och juan kommer och levererar de på lördag! mycket tjusigt :) följde med och inventerade på babes jobb sen på kvällen, att jag jobbade på min födelsedag var lite förvånat ;) men roligt med alla folk där, haha man skrattar mesta av tiden. tyvärr blev jag sjuk nu i natt så har mest spytt, gråtit och fryst. förstår inte varför jag alltid ska bli sjuk när jag är ledig? så jävla efterblivet. ikväll ska jag bara vila, försöka sova bort kvällen så jag är frisk imorgon :) & tack alla som grattade mig på min födelsedag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0