åttonde augusti

jobbar 10 timmars pass för första gången på en vecka! typ rekord för mig? ;p haha. men har fan inte pallat tidigare. imorgon är min sista dag sen har jag semester tills på lördag! ska åka iväg med babe och hans familj, dom har hyrt en stuga. ska bli så jävla mysigt :) skönt att komma bort och koppla av lite. tror min kropp behöver rehab! haha. kom på nyss att jag måste börja banta, fick en tjockis känsla precis! haha. mega löjlig men vad fan.

festen för mamma i fredags var perfekt! :) det regna bara lite och mamma var glad! bara mammsen är glad så är det perfekt. sjukt god mat, fin tårta som min systers kompis gjort och maaaassa drinkar! haha. snubblade upp för trappan till sängen vid två tiden, mådde sådär dagen efter men det var bara att le och åka till jobbet! ;p nu måste jag fortsätta med min sträd grejs jag har på jobb, har en massa för mig! haha. pussss. & hampe har fått med sig min kamera hem?! så kan inte lägga upp några bilder sen i fredags, tummen ner för honom ;) haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0