faaaarväl

jag har väldigt tråkiga nyheter, mest för mig själv! men min kära, bästaste självsfrände ska ta farväl av mig imorgon och planen är att inte komma tillbaka på en jävligt lång tid. har förklarat att den förstör mig innifrån och det måste få ett slut, vi har försökt skilja oss från varandra tidigare men det har inte gått speciellt bra, hänger ofta på kvällarna och när jag är bakis. vi stöttar och älskar helt enkelt varandra! men nu är det bestämt, så vi hänger och har fest nu! ska försöka ses på helgerna och när det är fest och dagen efter fest. men nu är det adjö käre mr. coca cola! ikväll hänger jag med ms. vin.


Kommentarer
sara

snyft :(

2011-08-17 @ 19:39:19
haha

trodde du prata om mej baby haha

2011-08-18 @ 10:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0