tredje augusti

varför i helvete blir jag alltid sjuk när jag absolut inte ska vara det? skulle jobbat mycket denna veckan men blev lite istället, tror festivalen tog kål på mig, den var helt sjuk! jobbade 13 timmars pass så blev inget festande för mig alls, but a man gotta do what a man gotta do ;) ... . mår bättre nu, men nätterna är fan sjuka! haha. har haft tusen saker att tänka på, bland annat fyller min lilla mamma 50 år på fredag och det ska firas med en stor fest! :) mysigt med hela släkten och vänner. ikväll blir det fotboll i malmö, jag sviker helsingborg men vad gör man inte för sin älskling? ;) faktiskt sjukt roligt att gå på fotboll! vilken jävla össss det är. ska packa ihop mina saker på jobb nu för snart kommer beccan. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0