trettonde augusti

har haft fem sjukt underbara dagar tillsammans med babe och hans familj. vi har bott i en stuga utanför varberg, det blev sena kvällar, grillning, kortspel och vin. har även varit på skara sommarland, hos babes släktingar och ullared. helnöjd med allting! har fått med mina fina saker hem :) åh vill åka igen. så jävla mysigt med stuga och allt som tillhör. det fick mig att bli nykär, fjärliar i magen. älskar min pojkvän! blir så arg att vi bor långt ifrån varandra, tar typ 40 minuter med bil. vill verkligen inte sova ensam, har vant mig vid att somna på hans arm, haha! ;p ikväll ska jag hem direkt efter jobb och fixa med alla mina nya inköp, ska sätta upp gardiner och göra det lite fint! ;D jobb imorgon bitti så har inte ork att göra något ansträngande! haha. ha världeeeens bästa lördag! smekhej.

jag, alexandra & jennsan på festivalen nu i år. ♥ älskar mina tjejer!



Kommentarer
Hannah

Det var du värd hjärtat! Miss you.

2011-08-13 @ 17:50:35
URL: http://www.hannahcharlotte.se
Hemlig beondrare

älskling vi bor snart tillsammans hihi ha lite tålamod:) Vi ses snart ässkar dej mest i världen <3

2011-08-14 @ 10:44:45
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-14 @ 10:59:58
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0