andra december

fy fan vad jag är lycklig! .. . kom på innan när jag gick genom stan att fy fan vad jag har det bra! världens bästa familj, finaste pojkvännen som gör mig lycklig varje dag, hampes underbara familj och vännerna som toppar allt. ett jobb som jag trivs sjukt bra på, en mysig lägenhet, kylen fyld med goooo saker, haha.. ja allt är perfekt idag? det är snart jul och jag är klar med alla mina julklappar, nästan? ska bara handla dom sista men vet exakt allt nu. snacka om att jag kan sluta stressa, icke good för min mage! julstämningen börjar komma, ska baka pepparkakor och lussebullar med dom små på jobb i veckan, sen blir det julfest på jobb på onsdag och på fredag blir det julbord och lite sånt med tjejerna från jobb. :) sitter och tittar på idol nu och pluggar, eller försöker plugga men kan verkligen inte? har fastnat. ska läsa i boken istället, köpte the carrie diaries på engelska och har fastnat i den. älskar sex and the city! har sett boxen 3 gånger nu? hahaha. har jag något liv? nej nu blir det ett glas vin min bok. JA! detta är min plugg helg men man kan väl göra det på sitt eget lilla sätt? ;) nu är det gynning på tv och hon är gravid! blir varm i hela kroppen.

              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0