artonde december

det är julafton om en vecka och nu har jag semester! ;D i tre veckor är jag ledig, typ en önskedröm som slog in! haha. i fredags var jag ute med jobbet, väldans kul blev det! & igår myste jag med mitt hjärta i köpenhamn, vi gick på the tivoli och tittade på allting. där finns en massa stånd med mat, så vi köpte något litet och delade på. haha, fläske-skit var det värsta jag smakat! dansk tradition? haha. fy fan.. en lyckad dag blev det iaf, kärlek och jul känslorna kom fram där! :) har nyss städat och ligger och myser i sängen nu. babe är och spelar match men snart kommer joyzan hem, vi ska laga sushi då och titta på twilight filmerna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0