tjugoförsta december

det är julafton om tre dagar!!!? igår blev jag inringd på jobb, babe hämta upp mig när jag slutade och sen åkte vi för att storhandla all mat till den 25e december. han har som tradition att han bjuder hem alla sina vänner för julmiddag och fest. hjälper honom detta året för det ska handlas mat och rullas köttbullar till 25 st. snacka om julstress? haha. tänk sen när man själv ska hålla i hela julafton, fan vad mycket som ska fixas. vi körde hem till helsingborg vid halv tolv på natten när vi var färdiga med allt. ;p vakna upp imorse av att det snöa!! kröp ner framför tvn och åt världens största frukost. ska slå in alla mina julklappar nu och julmysa. :) har bara två julklappar kvar, på fredag när lönen kommer in ska jag handla allt de sista . .


baka baka liten kaka . . söta lykke! ♥



Kommentarer
Hannah

Ja, tre dagar till julafton. Det betyder att det är mindre än en vecka kvar tills jag är i Skåne och kan träffa DIG! <3

2011-12-21 @ 18:44:44
URL: http://www.hannahcharlotte.se
Petra

JA! :D <3

2011-12-21 @ 21:02:08
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0