andra februari

snart är mitt långa pass slut. har lust att gå hem och snygga till mig och sen dra till utposten eller bagatell? börjar 1000 imorgon men orkar inte sitta hemma, to boring. sneade igår och började ändra om hemma, slänga en massa och städa men musiken uppskruvad. märkte sen att klockan var 0130? jag förstår inte att mina grannar aldrig klagar? haha. i lördags morse var musiken i gång för fullt. tummen upp för dom! ;p haha. tittar på klockan var femte sekund och märker att tiden går så jävla sakta. ska städa undan snart, stod precis i köket och slängde runder! haha. så, upp med musiken! fan vilken najs onsdag det är! ;D

make my body pump'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0