åttonde februari

sitter på jobb och degar! har varit uppe i varv och sprungit omkring och fixat med allt? haha. varför blir jag så stressad, inte bra för mitt gamla hjärta. fan.. fyller snart 22 år? är man gammal då? vuxen och sånt trams? tänker inte bli det. jag är mogen ja! haha. satt uppe till ca fem imorse och tramsade, somnade som en sten och var cp trött när klockan ringde. skulle iväg och luncha med pappa, love him! världens bästa pappa :) blev en mysig fika på café viva med jennsan efteråt. tur man har sina vänner! världens finaste. nästa helg blir det en lugn helg, eller? har fan varit ute på stan varje helg sen nyår. var inte mitt löfte att börja ta det lugnare? haha. men det har varit sjukt roliga helger och det var värt varenda krona ;p förfest hos mig i fredags, impulsivt är alltid jävligt bra! förstår bara inte hur vi fick plats och varför inte granarna klagade? haha. personalfest i lördags, jag och cassi? haha. vi är två anställda, men gick in till granarna och sen kom semir och matte. dom andra mötte vi i stan! dansa heeela natten lång. man lever bara en gång så varför inte leva livet då? ska jobba vidare nu, verry najs. p&k.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0