nionde februari

varför är jag inte trött? roade mig till 0500 imorse och gick upp till jobbet 0915, lovade mig i samma sekund att jag skulle gå hem och decka efter jobb. men gjorde jag det? är alldeles för rastlös för att sitta hemma och glo. blev en runda på stan och fika i hamnen istället på uteserveringen, äntligen sol! :) gjorde en impulsgrej och åkte ner till min syster i malmö. älskar att vara här, mysigaste! har lagat mat, druckit vin, snackat skit och tittat på trassel och love & other drogs. den senaste filmen var sjukt bra, jag blev kär, inte i någon av personerna (visst han är sjukt sexig), men jag blev helt kär i kärleken! haha. den kan fan vara bra ibland, men inget man ska blanda sig med. imorgon kommer pappsen också hit, vi ska tre ska luncha tillsammans innan jag åker tillbaka till helsingborg. är sååå sugen på att flytta till malmö, 40 minuter från vännerna i helsingborg bara? fan, jag borde göra det. hyra ut min lägenhet i andra hand. men vill flytta till en 2a isåfall. men palla bo själv i en 2a? fast palla bo med någon annan, är för mycket en ensam jävel och tycker om att ha min alone time! ;p gå naken, sjunga, dansa runt! haha. lets see! ska krypa ner under täcket nu och starta en ny film. sov gott!

            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0