tjugoåttonde februari

jag har äntligen tagit tag i mig själv och börjat måla i hallen! skulle egentligen varit klart för två månader sen! ;p fast har bara gjort listorna så det ser lite roligt ut! men whaaatevoooor, eller sara? :D tittar på big brother nu, tänk vårt gäng där inne? hahaha vilken jävla tv det hade blivit. har tryckt fyra mackor nu också, är fan foooortfarande hungrig eller ja, hungrig och hungrig, mer sugen? åh, jag hatar att jag själv är sugen! haha. vill bli så jävla osugen! tur man bor själv så ingen gnäller på en. palla deeee. smekhej!



Kommentarer
sara

måla hit måla dit whatevoooor :D

2011-03-01 @ 10:08:10
petra

whaaatevoooor liksom! hahahaha :D

2011-03-02 @ 18:19:38
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0