tjugonde februari

kompis det går bra nu ;) haha. jag har tänkt skriva blogg, flera gånger men det har kommit något i vägen heeela tiden. älskar att läsa tillbaka efter några månader! har fan bloggat sen 2007? haha. kommer sova som en sten inatt, för denna helgen har det inte blivit mycket sömn. inte i veckan heller? ;p haha. max 5 timmar! i fredags var jag sjukt trött på morgonen när jag började jobba, tänkte skitsamma slutar om 4 timmar. det blev kaos på jobb för det var barnbidrag och fick då veta att mina kollega var sjuk så fick jobba 10.5 timmar istället, haha. goa pengar men jag såg ut som en zombie! ;p på kvällen ville jag bara hem till min säng men neeeej jag blir alltid så rastlös så bjöd hem mina vänner, vinet åkte fram och musiken var maxad! haha, ja.. min sura granne klagade och jag rev ner min andra hatthylla?!?! hur lyckas jag? hahaha. snyggt petra! gick inte ut, blev för sent så satt med några vänner och spela kort.

igår efter jobb myste jag hos mamma, lykke var där! aw, sötaste ungen i världen. myste hos hannah med malls på kvällen :) haha blev många skratt. & jag är inte trög, utan jag öppnar bara munnen utan att tänka först! haha.  tack för igår babes ♥ ikväll blir det middag hos pappa, fondue, ska trycka i mig tills jag ligger på golvet och kvider! måste bara köra hem snabbt först och slänga i en maskin tvätt. söndagsmyyyyys sen, det behövs! nu ska jag fortsätta jobba, stänger om en timme och här sitter jag och.. gör ingenting? haha.



Kommentarer
Hannah

Tack själv darl! Saknar er redan. <3

2011-02-20 @ 18:41:57
URL: http://www.hannahjohansson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0