tjugotredje februari

jag har sån jävla otur! har gått och sagt länge nu att jag ska vara glad att jag inte varit sjuk på evigheter. vad i helvete tror ni händer då? jo, jag går och blir sjuk! på de mest opassande dagarna. körde ner till malmö och överraskade min syster och hennes sambo i måndags, jättemysigt. både jag och min syster var lediga igår så vi skulle mysa hela dagen i stan men vaknar 0730 med smärtor i magen och feber vilket resulterade i att jag sov och var allmänt död hela dagen. roligt sällskap för min syster! haha. men hon var så söt och tog hand om mig, dom cyklade även iväg i snön och handlade glass :) love them! gick till jobbet imorse iaf, det gick som det gick, får se om jag stannar hemma imorgon men tror inte det. hatar att sitta hemma ensam, blir så rastlös! har myst ner mig i soffan med varm choklad och glass nu, ska se film efter film och soooova :) & palla att det snöar?! jag vill ha vår på min födelsedag. lön på fredag! ska springa ut i stan direkt och shoppa, det är jag fan värd! haha. fast det säger jag varje gång lönen kommer? hähä. smekhej.

                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0