tolfte februari

jag är verkligen lättövertalad! haha. skulle egentligen gå på bio och mysa igår men blir en impuls utgång, mina bästaste vänner hämtar upp mig fort och sen bär det av. vi snea loss på dansgolvet! haha. fan vilka bra utgångar jag har haft på sistone? roliga varenda jävla gång! somnade som en sten efter all värk i fötterna. sitter på jobb nu och softar :) ikväll får vi se hur det blir, hemmafest eller mys i soffan? roligt att snea hos någon men pallar man? måste fixa bil också isåfall? palla buss och tåg. dör hellre! ;p ska fixa sista på jobb nu innan jag stänger, det tar aldrig slut! haha. smekhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0