andra januari

hej alla glada jävlar! nytt år, alltid lika trevligt! haha. igår så blev det bara mys hemma efter jobbet. var sten död efter nyårsfestandet! det gick vilt till men hade väldigt roligt :) bästa med middagen var med mina babes! slutar jobba om två timmar, åker hem till malin då, jennsan är också där. mysigt, alltid lika mycket att prata om! haha. är ledig imorgon, så jävla skönt! ska städa och tvätta och softa hela dagen, sen blir det ikea på kvällen med mamma. ska få min julklapp ;) me like!

har börjat fundera på detta med att plugga vidare, ska försöka ta tag i det nu, se om jag måste plugga upp några betyg för att komma in. men har så många olika saker jag vill plugga till så kan inte riktigt bestämma mig. måste prata med någon som har koll på detta. något måste ju hända! hahaha. rik ska jag bli. jätterik! ska städa nu och fixa lite. ha det så bra, för det ska jag ha det! puss och smek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0