nionde januari

igår blev det en myskväll med två av mina bästa vänner, jennsan & malls ♥ massa snack och skratt på balkongen. åkte sedan hem och somnade som en sten. är på sjukt bra humör idag och sitter på jobb nu, har städat och fixat allt så här är kliniskt rent! me like. ska fortsätta snart, måste bara komma på var jag ska städa? haha. efter jobb blir det ikea med mamma och juanito. finns tusen saker jag vill ha där! men ska få min julklapp nu, bättre sent än aldrig ;) drar nog hem till någon av mina babes ikväll, är ledig imorgon så kan inte sitta hemma och tråka en söndag. nu måste jag dra mig tillbaka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0