sextonde januari

vilken bra helg det blev! :) sitter på jobb nu, lite tråkigare men ska åka till malmö direkt efter så man har något att se fram emot ;) i fredags blev det mys i malins soffa, hannah var hemma från göteborg så det blev vin och tjejsnack! vänner är nog det bästaste som finns. igår blev det också jobb, efter de deckade jag i sängen direkt, inte speciellt länge för skulle på kalas för pappsen som fyllt år! farsgubben lilla. han blev så glad för sin present! ♥ haha. blev tre rätters och en störig bror brevid mig, haha. gick hem i ösregnet men att sitta hemma och titta på tv i sin ensamhet var inte roligt en lördagskväll! traskade bort till mathias där dom andra förfestade, satt där en tag och sen åkte vi ner till stan! vilket jävla gäng. jag och mathias var snygga på dansgolvet med våra moves ;p 80-tals dans typ? haha. gick hem och somnade gott :) tack för igår babes! men nu ska jag städa lite på jobb, blir rastlös av att sitta still för länge! haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0