tjugofjärde januari

idag blev det en mysig dag även om den började stressigt, hoppar upp ur sängen, skriker för kung och forsterland - JAG HAR FÖRSOVIT MIG.. IGEN! vem i helvete stängde av klockan?' haha. men det gick bra ändå, hann till jobb som alltid och de rullade på perfa! småsprang hem till alexandra efteråt, babblade i mun på varandra! haha. blev en lång promenad och sen fika på bagatell med malls. nacho talriken är att dö för! haha. tryckte i oss, sen kom även jennsan och alexandra dit. vi satt där i ca 3 timmar, har man mycket att prata om då? ;p haha. älskar dom små jävlarna. sitter hemma hos jennsan nu och tittar när hon springer omkring och packar inför sin resa om några timmar med alexandra. har absolut ingen ork att lyfta på röven och gå hem men borde kanske göra de snart? har saknat min säng faktiskt, den dejtar mig inte lika mycket längre. & nu har vi fått lön! :D WIHO. så helvetes jävla glad, haha. har till och med tagit ledigt imorgon för att kunna shoppa, har missat all rea. så ska mysa runder med emmsan och sanja :) har skrivit en hel lista med saker jag vill köpa, tänker inte under några omständigheter gå hem tomhänt! öl och biljard på kvällen tackar jag gärna ja till :) haha. ska fortsätta titta på jennsan när hon dampar nu, good night!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0