tjugonde januari

lön om 5 dagar!!! jag längtar så jag spricker :D haha. blir en fin lön denna månaden så jag har tagit ledigt den 25e för att kunna gå och handla massa saker i stan. har hittat jättemycket fint på rean men har inte haft en krona till att kunna handla något. hur jävla kul är nu de! har jobbat hela dagen och kom typ nyss hem, väntar på att mamma och juanito ska hämta upp mig, sen kör vi till bästaste ikea.. igen.. haha! denna gången ska jag handla med mig något hem. hittade ingenting sist, hade feber och var sur hela tiden. blev inte ens glad av köttbullarna mamma försökte muntra upp mig med! ;p då är det illa. borde köpa glödlampor också för det är helt mörkt i mitt storarum? helt jävla dystert! haha. men ska byta om nu så jag är klar när dom kommer :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0