tjugonionde januari

lagar mat på jobb nu, försöker skynda mig i köket så allt blir klart men det går inte riktigt som jag vill! ;p haha. vill bara att cassi ska komma så jag slipper ha så tråkigt! vill babbla med någon. blev utgång igår, lite lugnare än vanligt för vi måste orka trycket ikväll. jennsan fyller år och det måste vi fira! 22 år.. hälften av 44.. ska vi ha ångest då? haha. anyway, det var roligt igår :) var lite överallt, somnade som en sten! :) pigg och utvilad idag! eller utvilad är jag kanske inte men det känns som de. mina vänner är bästaste! helt allvarligt, världens bästa :) ska fortsätta i köket nu så jag blir klar någon gång. ses i dimman ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0