nittonde juli

idag gick jag upp ur sängen 1500? somnade tidigt igår och sov så länge? haha. blev ingen solning för mig idag! får sticka till solariumet ikväll istället ;p räknade ut att jag har inte sovit ut på mer än en månad för det har varit något varje dag! sjukt. sitter på jobb nu, alla ska till kul i juli idag verkar det som, och nu vet jag varför det var kaos igår, möller, glans och hela gänget var på fredriksdal ju! fan att jag missade det, hade lätt velat gå dit! haha :) imorgon åker jag till malmö och myser med syster och i helgen bor jag ute på landet, ska passa bonzolito! fan vad skönt, längtar redan! haha. ska bada, basta och slappa framför deras 100 kanaler! naaaajs. nu ska jag svabba golvet, alltid lika roligt! ;)

du lever bara en gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0