tjugofjärde juli

sitter och myser hemma hos min mamma och juan nu :) har packat ihop alla mina saker, nu ska bara klockan gå fortare. ska hämta babe och hans vänner på flygplatsen 03.00 och jag brukar sova vid den tiden! ;p så blir att jag klunkar många koppar kaffe. äntligen kommer han hem! haha. är ledig imorgon så vi får en dag tillsammans, blir nog att vi sover bort halva dagen, haha men på kvällen ska vi på bio med hela hans familj :) ska krypa ner i soffan hos mamma igen och bli kliad i ansiktet, bästa! .. . & en varm tanke till alla i norge, och alla som lämnar världen för tidigt. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0