tjugonionde juli

det är festival i helsingborg och det är på min gata, sjukt mycket folk hela tiden och hög musik. jag kommer gå upp 5 kilo på dessa tre dagar för alla munk, langos och matstånd är utanför mig! haha. fast dom kilona springer jag av mig på jobb för där är det kaos, jobba 13 timmar igår och är på det ikväll igen, blir inget festivalande för mig i år ;p haha. ska gå en liten runda i stan nu innan jag börjar jobba. & jag vill köpa mig ett husdjur, även om jag inte får för jag är borta i perioder, men åh jag vill ha en liten kisse.. ensamt i min lägenhet och jag tror alla mår bra av husdjur. jävla mög. får väl köpa en vandrande pinne..


jag, jennsan & mallan. ♥ .. . förra året på festivalen.



Kommentarer
hampus

Min mobil dog. vet inte om du han få smset annars skickar jag det när jag kommer hem... Älskar dej av hela mitt hjärta. Behöver dock prata med dej.

2011-07-31 @ 16:03:21
Anonym

vf tar du bort det tänk om du skulle svarat istället

2011-07-31 @ 18:13:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0