trettonde juli

varför gör saknaden så ont, man vet att personen snart kommer hem. är det för att jag tycker om att ha allt planerat och på mitt sätt? gärna rutiner så jag håller fötterna på jorden. när något då är borta så gör det ont och jag känner mig förvirrad. jag unnar gärna min pojkvän en rolig semester med sina vänner för man lever bara en gång. och jag hoppas han har jätteroligt och dricker många drinkar för mig. men måste allt vara så förbannat dåligt här hemma då. dagarna går extremt sakta och ingenting är roligt. det sägs att tiden går fort när man har roligt, men jag har så förbannat tråkigt. bölig jag är nu, haha. ska sluta! tänka positivt, tänka positivt.. brukar vara bra på det! ikväll myser jag med mamma, juan och bonzolito och imorgon med mina babes! tur jag har så underbara vänner, dom är bäst! ♥

älskar dig!



Kommentarer
du vet vem

Alskar dej av hela mitt hjarta baby. Saknar dej extremt. Blir nastan lite rord av att lasa detta. Fick en liten tar i ogat precis. Du ar mitt allt Petra Jacobsen <3

2011-07-16 @ 22:38:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0