femtonde juni

fan vad livet är underbart! ;D är så sjukt glad idag. vaknade pigg imorse och stack och pratade om utbildning, ska plugga vidare, äntligen vet jag vad jag vill! haha. ska plugga upp 2 av mina betyg nu i höst och sen söker jag in till förskollärare i malmö. sjukt störigt för det är såna dumma ämnen som jag bara strunta i när jag gick i skolan? om allt går som jag vill så flyttar jag till malmö i vår :) har bästaste syster och pojkvän där. 40 minuter med tåg så kan jag träffa mina babes i helsingborg ;) så lätt blir dom inte av med mig! haha. känns sjukt skönt att jag tagit tag i allting nu. och om prick en vecka sticker vi utomlands?! :D ikväll blir det mys med mina kära kollegor, love it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0