trettonde juni

om exakt en vecka har jag semester! ;D tummen upp för de! sen drar jag, babe och hela min familj till kroatien i nästan två veckor! jag längtar som en idiot. springer omkring på stan och köper nödvändiga saker hela tiden som jag ska ha med mig! ;p haha. idag har vi myst i parken med mallan, emelie, jennsan och hennes lilla bebis hund. är på jobb nu och har tusen saker att göra men var tvungen att ta en liten paus ;p på kvällslistan står det taco och mys med babe. finns inget bättre! ♥ & imorgon blir det jobb med cassi 0900-1500, najs! nu ska jag laga mat, haaa de.

croatia here we coooome ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0