åttonde maj

det märks att det är strålande sol ute för alla kommer in lättklädda på jobb och handlar med sig maten. jag måste börja hänga i solariumet om jag ska hänga på alla andras solbränna! är seg i hela kroppen och längtar tills jag kommer hem, ska decka på soffan med en bok och film :) hade gärna velat att babe kom till mig ikväll, vi brukar inte vara ifrån varandra såhär länge. tar ganska hårt att vi bor så långt ifrån varandra :/ men jag har tur som har en så snäll pojkvän. måste skryta lite om honom ju, hehe ;) denna helgen har jag spenderat med mina vänner, mysigt! men nu ska jag städa undan på jobb lite, pussss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0