femte maj

jag blir så trött på mig själv.. . jag har varit små irriterad och allmänt jobbig att umgås med någon dag nu haha så bestämde mig för att nu är det synd om hampe och jag får nog ta tag i mig själv och ha lite egen tid. ni vet, vara ensam i lägenheten, inga sms, inga samtal, dricka vin och titta på bridget jones och sex and the city samtidigt som jag äter ben&jerry's glass, och göra mina tjejsaker. visst låter det roligt! det var sjukt skönt att ligga halvnaken, lite småful på soffan och bara bry mig om mig själv men nu ska jag vara helt jävla ärlig! fy fan vad tråkigt jag har.. ingen som skrattar med mig eller åt mig, ingen som kitlar mig tills jag drar honom i håret, ingen som bråkar med mig om fjärrkontrollen eller som hetsar om vilken mat som ska göras och hur starkt det ska vara. hahaha! vi är rätt lika han och jag, vi har hört det några gånger nu, men hur roligt är ett förhållande om man inte kan skämta och skratta med varandra, haha. jag har jävligt roligt iaf! fast satte ner foten när han ville att jag skulle använda min mff halsduk (som han köpt till mig + en tröja där det står i love malmö) hahaha. men det var sjukt roligt att få på fotboll, ska lätt göra det igen!

lite bilder sen valborg.


kräftor och vin, bästaste!


hampe tåler inte skaldjur men fick ett äpple :) HAHA


söta syster


jag och babe vid elden


eehm?


ja.. efter några drinkar och en flaska vin! haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0