sextonde maj

mysig dag! :) sov länge, äntligen! haha, kan inte sova länge när jag och babe sover tillsammans! vaknar alltid av något ;p fast det kändes sjukt konsigt att somna själv igår, har somnat med en arm runt mig i en vecka nu. att man kan sakna någon så mycket även fast man bara varit utan den i en dag är sjukt! fast kör dit imorgon :) hihi. har fikat med malls hela dagen och snart kommer alexandra hit. vi ska ta bussen ut till min mamma och hämta bilen, blir väla imorgon efter jobb ;) fick presentkort av min kära pappa idag. stor puss till honom! :D & på onsdag blir det en syskon dag, jag och min kära syster ska luncha och mysa i stan. me like!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0