tolfte maj

great day! :) är på så jävla bra humör idag, vaknade tidigt imorse och kände mig helt pigg, satte mig och lockade håret direkt inför bröllopet. hampe fråga vad som hänt, han var helt förvånad att jag var på så bra humör på morgonen! haha, något han inte är van vid (fast det försvann ganska snabbt när jag fick klädproblem! haha). bröllopet var fint, min morbror och hans fru gifte om sig. älskar min släkt, mysigt när vi alla träffas! kändes lite konstigt när vi gick så finklädda i stan bara mitt på dagen en torsdag! haha. jobbar med jennsan nu, snart kommer babe hit sen kör vi till mamma :) ska sova där tre nätter nu. vi ska köra lykke till dagis imorgon bitti, haha, så jävla vuxet! ;p nu ska jag fortsätta jobba, pussss.


Kommentarer
sara

supermysig dag med världens bästa familj! LOVE!

2011-05-12 @ 23:34:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0