farsdag!

idag är det min lilla pappas dag! han är världens bästa och finns där alltid. kommer med goda råd och stöttar när allting känns hopplöst. ♥ ingen kan ta min lilla pappas plats. vi firade honom idag med att bjuda ut honom på brunch på kronprinsen i malmö, sjukt gott! sen en mysig promenad. min familj är bäst! kan skryta med det lite. är hemma hos min syster nu, sover över här inatt :) massage och film mys står på listan. imorgon blir det jobb och efter det hem till mitt hjärta och plugga sönder min hjärna. prov på tisdag! nu ropar sara att jag ska skynda mig så vi kan ha maaaassaaaage! ;p ha världens bästa söndag!

jag och min bästa pappa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0