femte november

kom hem till min egen lägenhet idag! för denna helgen är jag ledig (och varje helg.. alltid!) hahaha. duschade och fixade mig. helvete vad länge sen det var jag fixade mig till fest, håret, sminket och kläderna. är sjukt taggad inför ikväll! har varit sjuk fram och tillbaka hela tiden i två veckor snart men mår som en prinsessa nu! & nu beger jag mig till sanela för att fira hennes födelsedag och sen gör jag och mina babes stan. har inte varit ute sen.. kan knappt komma ihåg? så ska bli sjukt roligt. :D har saknat mina vänner väldigt mycket nu när jag är i malmö så mycket! och imorgon blir det plugg träffa mallan och novisen! :D sen åker jag hem till mitt hjärta i malmö igen. massa mys hela kvällen, kommer behöva det! haha. men åh måste plugga hela dagen typ imorgon :( sjukt mycket som måste göras. nu ska jag åka! ;D ha världens roligaste lördag för det ska jag ha! PUSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0