tjugoandra november

ligger i babes säng nu! har precis tittat på film, är helt ensam hemma. ;p har pluggat klart också, tummen upp för mig! jobb imorgon, 8-16.30, älskar mina tider och mina lediga helgen! bästaste på länge. det är inga problem alls att gå upp halv sju om morgonen, är sjukt pigg och så vet man att man ska ha roligt hela dagen på jobbet! haha. i helgen var jag hemma i helsingborg, träffade mina bästaste vänner och sen blev det en liten utgång i lördags :) har inte haft så roligt ute på.. evigheter? tack mina babes! nu i helgen är det mycket som händer, kalas, julbakning hos mammsen och sen lite julmys hos pappa på söndag. älskar mitt liv för tillfället, det ända som saknas är en lägenhet i malmö. kan inte bara det också fixa sig snart? typ imorgon? haha. nu kommer babe hem när som helst! wiho. ha världens bästa dag, för det ska jag ha!


en lycklig jag på oscars teatern i stockholm! ;D



Kommentarer
seperti

jag blir så glad av att läsa att du mår bra =) kramis

2011-11-23 @ 16:31:46
URL: http://seperti.se
emelie :D

Heeeej Petrisen!

Så kul att se att allt går så bra för dig <3

Man blir så glad!

Skulle bara säga hej o att du e söt osv! hihi!

puss puss



btw måste ses snart när du inte e så upptagen! :D

2011-11-29 @ 19:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0