tredje november

sitter i min lägenhet nu! :) har saknat den som fan, märkte det när jag kom hem innan. har bott hos babe nu hela veckan, enklare med nya jobbet och så, mycket närmare! trivs som fisken i vattnet, dom små gullungarna är så söta även om dom busar heeeela tiden. vill flytta till malmö nu! vill ha en lägenhet där. åh! sjukt mysig stad. nu ska jag gå och träffa graffiti gänget, fika och mysa lite för att jag slutat där. sen ska jag sova hemma ikväll, blir tåget 07.12 imorgon haha. men jag är fan sjukt morgonpigg har jag märkt? ;p trodde aldrig det innan.

& stockholm med mitt hjärta var jätte mysigt även om jag var sjuk hela helgen. mega fint hotell mitt i gamla stan. blev massa shopping, bio, god mat, bastubad, mys, promenader och johan glans o company ;) haha, så jävla roligt! tack älskling för bästa presenten! haha. blev många skratt där. ♥ älskar dig mest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0