tjugoandra oktober

jag hatar att plugga, jag vill kasta min engelska bok, dränka den i vatten, sätta eld på den, riva ut sida för sida, bita i den, gömma den, ge bort den, köra över den.. massa saker jag vill göra med den nu! är så trött i huvudet och utråkad, städar hellre? förstår ni då hur tråkigt det är? kan prata engelska och förstår folk som snackar. whyyy maaan? varför ska jag vara tvungen att läsa engelska b??? om jag blir godkänd i denna kursen ska jag fira ordentligt, ordagrant.. o r d e n t l i g t ! nu ska jag ta en cigg, dricka kaffe, röka en cigg till och be mamma massera mig. ha de najs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0