tolfte oktober

idag har jag gjort något jag inte gjort på flera år, jag besökte biblioteket! ;) lånade en bok till skolan, började igår och jag är i behov av lite skol matrial. tror ni dom hade böckerna? nej. att köpa allt kostar nästan 2000kr och dom pengarna har jag inte just nu, hehe. när jag kom till skolan igår, vem tror ni min lärare är? eh jo min förra lärare från gymnasiet som gav mig G, och därför måste jag plugga engelska B nu! haha, lite komiskt ;) hon var glad att få träffa mig iaf! detta kommer gå skit bra :) jobbet i malmö rullar på också, dom ringer och vill att jag ska jobba men dom får vänta tills jag jobbar klart mina sista dagar här i helsingborg.

& har ont i magen varje dag, jag tycker inte om förändringar som inte jag har full kontroll över. att börja skolan. sluta jobba på mitt jobb som jag gått till i tre år. flytta till en annan stad, i helsingborg är jag inte rädd för något, jag vet var allting ligger och var man ska gå och inte gå, alla genvägar. nu ska jag göra om allt, lära mig var allting finns och alla små genvägar. men det ska på samma sätt bli spännande, för när jag har fått kontroll om allting och det flyter på som en rutin då är de perfekt. och jag kan inte sluta tänka på att jag alltid kommer krypa ner under täcket om kvällarna tillsammans med mitt hjärta. :)


ta mig utomlands! sverige är för kallt och kallare blir de.



Kommentarer
seperti

kallare blir det lätt ... brrrh - älskar den bilden på dig ! :D så härlig

2011-10-20 @ 13:12:17
URL: http://seperti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0