åttonde september

jag har inte dragit upp mina persiener eller slängt bort mitt täckte. ligger fortfarande och myser! vill verkligen inte gå till jobbet idag, men vem känner inte så när man ligger nerbäddad? ;) mitt hjärta kommer hit sent ikväll och det ska bli så skönt att äntligen slippa sova ensam. min sista arbetsdag imorgon sen är jag ledig en helg! ska bli så jävla skönt! :) annars händer det inget speciellt? åt middag hos pappa och agneta igår, godaste maten på evigheter och efterätten var så god så snodde med mig hem. & imorgon äter jag middag hos babe och hans familj. ibland lever jag lite lyx! ;) duschen kallar! adjökens.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0