femte augusti

slutade tidigt på jobb idag, sjukt skönt att gå hem och softa. :) håller på att tvätta för fullt nu, finns nog inget tråkigare än att tvätta. synd man inte är miljonär så man kunde slänga kläderna så fort dom var smutsiga och köpa nya. fast är sugen på en klänning till helgen? but.. vill inte slösa mina pengar! min käre pojkvän vill att jag börjar bli lite ekonomisk och tänker framåt och sparar mina jävla pengar istället för att slösa bort dom på onödiga saker! hahaha. typiskt mig, men tyvärr inte mitt fel, prylarna som vill ha mig som ägare! ;) och jag har svårt för att säga nej! jobb imorgon och sen inga planer? whaaat. ciaaaaao.



Kommentarer
emelie (leons mamma) haha

fan va du e snyggiiiisss!

2011-09-11 @ 00:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0